29 Haziran 2013 Cumartesi

Sex hikayeleri

O gece parkta sikildikten sonra gece boyu karmaşık duygular içinde gel-git ler yaşadım. sonunda bunun bana zevk verdiğini kabul ettim..ertesi gün tekrar evime oldukça uzak olan avm ne gittim. giydiğim beyaz eteğimin içinde yok gibi duran tangam üzerimde askılı badi üzerine giydiğim ceketim vardı. eşarbımı da bağlamıştım. eee tabi o zamanlar zayıf ve incecik belim vardı.. geç saate kadar dolaşıp eve döndüm ama hiç birşey olmamıştı.deli gibi sex yapmak istiyordum.. kocam 2 ay sonra gelecekti.. aradan1 ay a yakın zaman geçti.artık amım iyice yarak istiyordu tutup kendimi siktirmek istedim ama olmadı… üzerime eteğimi geçirdim altıma da külot giymedm. sütyen giymeden gömleğimi üzerime geçirdim. başımı da örtüp sokağa çıktım sitelerinde karılar gibi oldum yani … bir süre dolaştım hava karardı ama ne takılan ne taciz eden yoktu.. eve dönerken mahalle bakkalından alışveriş yapmaya girdim. bakkal sahibi 45 yaşlarında bir adam benden 20 yaş büyük. dikkatle memelerime bakmaya başladı. ben bakınca gözlerini kaçırıyordu. alışverişi bitirip ödeme
yapmaya geçtiğimde yükün ağır oldu kızım ben de kapatıyorum. istersen yardım edeyim evine kadar götüreyim dedi. bende zahmet olmasın size dediğimde ne zahmeti diyerek acele ile dükkanı kapattı. birlikte hem yürüyor hem sohbet ediyorduk. eşi ölünce yalnız kalmış yalnızlık çok zor diyordu. bende ewet ben de yalnızım iyi bilirim. eşim ülke dışında 2 ayda bir gelebiliyor dedim. eve geldiğimizde poşetleri içeri alırken o da kapıda bekliyordu. buyrun size soğuk bişeyler ikram edeyim dedim. tereddütsüz kabul etti. ben eşarbı çıkartırken siz oturn ben üzerimi değişeyim dedim. yatak odasına gittim etek ve gömleği çıkarttım. çırılçıplak dolapta giyece bişeyler araken bakkalın kapıda durmuş bana baktığını farkettim.ama görmemezliğe geldim ve birşeyler arıyormu gibi yaptım. aynadan göz ucuyla bakıyor ve pantolonunun üzerinden sikini okşadığını görebiliyordum..sonra birden ona doğru döndüm. şaşkın bakıyor bişeyler söylemeye çalışıyordu..üzerime askılı bir tunik geçirip gel içeri geçelim dedim. kızmadınmı bana dedi yok kızmadım dedim. solonda koltuğa oturdum o da yanıma tv açtım ne içersin diye sordum. bana ben ne istersem onu içebilirmiyim dedi. elbette dedim ben senin amının suyunu içmek istiyorum. yıllardır karı sikmedim yarrağım kazık gibi oldu bi el atsan sevaba girersin dedi. ve memelerimi elleriyle eze eze sıkmaya başladı uçlarını ısırıyordu. ben o anda zaten herşeye hazırdım…üzerimi çıkarttı beni kanepeye yatırıp her yerimi deli gibi yalıyordu. bi anda durdu ben boşalıcam dedi. pantolonunu çıkarıp amıma girdi iki gidip gelmeyle çkarıp göbeğime boşaldı. öyle hızlı nefes alıp veriyorduki ölecek sandım normale dönünce kalktım banyoya gittim ben banyodayken yanıma geldi beni sabunlamaya başladı. kalçalarımdan amıma doğru elini uzatıyor amımı parmaklıyordu. doymadınmı sen dedm. hayır böyle körpecik bir ama nasıl doyulur diyordu.duralanıp çıktım beni yatağa götürüp yine yalamaya başladı. o gece sabaha kadar beni öyle bir sikti ki yılların acısını çıkarır gibiydi. sabah gün doğmadan çıktı. aradan az bir zaman geçmişti bakkala gittim içeride müşterileri vardı beni bekletti. dükkan boşalınca kapıyı kiilitleyip arkaya geç dedi. ardiye gibi bi yer. heme sikini çıkartıp yalarmısın dedi. yalamaya başladım. aynı parkta siken adam gibi beni dolaba dayadı ve amıma girmeye başladı.uzun sürmüştü bir türlü boşalmıyordu. sonra sandalye ye oturum beni kucağına aldı..korunuyormusun dedi ewet dedim iyi amını doldurcam dedi..amıma sikini bastıra bastıra boşaldı.. temizlenip kalktık o dükkanı açtı alacağımı alıp parasını uzattığımda dükkan senin senden para almam. dedi. şaşkın bakarken ee o kadar sikiyorum bırak para almayayım dedi. sen bişey lazım olduğunda telefon et. ben getirir seni de sikerim dedi…çıktım ve evet kendimi bu elimdeki poşetlere satmıştım…. giderken sikildiğim parktan geçtim biraz dinlenmek için oturdum ama öylesine dalmışım ki hava kararmış park boşalmıştı. tam kalktm giderken karşıdan gelen adamlardan biri işte bu karıyı az ilerde domaltıp becerdim diyordu. başımı kaldırdım o adam yanında kendi yaşlarında biri daha poşetlere yapışıp yardı edelim dediler. ne olduğunu anlamadan gel orospum seni bi daha sikeyim.. karanlık ve ağaçlık olan yere götürdüler. gömleğimin düğmelerini açıp memelerimi emmeye başladı. arkadaşı abi bana da düşermi yaaa diyordu.. eteğimi külotumu gömleğimi çıkartıp beni soydular ben birinin yarrağını emerken diğeri arkamda amıma giriyordu.tam 3 saat boyunca beni siktiler.. eve girdiğimde saat1 i geçiyordu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder