1 Temmuz 2013 Pazartesi

Erkeklerin yataktaki 10 hatası

Kadınlar yatakta her zaman sertlikten hoşlanmaz!
Erkeklerin yataktaki 10 hatası
7- Partnerine kendini ispat etmeye çalışmak

“Cinsel ilişki yaşarken, ‘Böyle nasıl?’, ‘Bu iyi mi?’, ‘20 dakikadır sevişiyoruz ve hâlâ yorulmadım?’, ‘Ne kadar güçlüyüm değil mi?’ gibi bir sürü soru soruyor. Ben cevaplamaktan yoruluyorum ama o sormaktan yorulmuyor. Zaten birlikteyiz ve yatakta nasıl olduğunu biliyorum. Yine de bana kendini kanıtlamaya çalışıyor…”
Erkek yatakta partneriyle geçirdiği anlarda sadece kendisinin performans gösterdiğini düşünmemelidir. Seks iki kişilik bir oyundur. Ayrıca erkeğin kendini ispat etmeye çalışması ve çaresizce geri bildirim almak istemesi zamanla kadını seksten soğutabilir. Çünkü kadının böyle bir erkeğe zamanla saygısı azalır. Bu nedenle erkek performansıyla ilgili güzel sözler duymak için girişimde bulunmamalı, bunu partnerinin tercihine bırakmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder